 |
Informacije |
 |
O XI. srečanju |
 |
Prijava raziskova. nalog |
 |
Prejšnja srečanja |
 |
Raziskovalna dejavnost srednjih šol |
|
 |
|
XII. regijsko srečanje mladih raziskovalcev gorenjskih osnovnih šol
|
|
|
ODDANE NALOGE: |
 |
|
Izberi področje: |
Vsa področja |
 |
 |
Izbrano področje: |
Etnologija |
|
(trenutno število prijavljenih nalog: 2 ) |
|
 |
PODROČJE: |
Etnologija |
NASLOV NALOGE: |
Klekljarski pripomocki doma in po svetu |
IZVAJALEC: |
Hana Tavcar, Nika Reven |
ŠOLA: |
OŠ Žiri |
MENTOR: |
Betka Pialar, prof., Branka Groaelj, ucit. |
POVZETEK RAZISKOVALNE NALOGE: |
Tema raziskovalne naloge so klekljarski pripomocki doma in po svetu. Po uvodu sledi teoreticni del, kjer so obravnavani klekljarski pripomocki, ki jih uporabljamo v Sloveniji. V zakljucnem delu raziskovalne naloge je bila opravljena anketa. V anketi se kalejo razlike in skupne znacilnosti, ki se pojavljajo med starejao in mlajao generacijo klekljaric. Razlike so pri klekeljnih, izbiri sukanca in pri nacinu zaacite vzorca. Tako mlajaa kot starejaa generacija uporablja enake blazine, bucike, kvacke in akarje. Ugotavljava, da anketiranci vedo, da se kleklja tudi v tujini, vendar pa ne vedo, kakane blazine in klekeljne uporabljajo drugje po svetu. |
 |
|
|
|
|
PODROČJE: |
Etnologija |
NASLOV NALOGE: |
Prekini, ce upaa |
IZVAJALEC: |
Cene Rakuacek, Jaka Kopac |
ŠOLA: |
OŠ Žiri |
MENTOR: |
Barbara Peternel, pred. ucit., Petra Novak, prof. |
POVZETEK RAZISKOVALNE NALOGE: |
V najini raziskovalni nalogi sva skuaala pridobiti cim vec informacij o elektronskem poailjanju in elektronskih sporocilih. Poglobila sva se v temo verilnih pisem. Zanimale so naju skupne tocke teh sporocil: njihova vsebina, struktura, forma. Le kdo so ti posamezniki, ki poailjajo taka pisma, kaj lelijo z njimi doseci in kakaen pomen in vpliv imajo verilna pisma na posameznika in hkrati na drulbo. Poskuaala sva ugotoviti tudi razlog neprestanega poailjanja takih sporocil in kaj nam ta sporocajo o drulbi, v kateri livimo. Predstaviti sva lelela del danaanjega drulbenega livljenja, novo vrsto komuniciranja in drugacno vrsto ljudskega sporazumevanja, ter morda nastajanje novega izrocila. Iskala sva elemente folklore in ugotavljala, kako se le-ta kale v elektronskih medijih. |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |